standardowy problem z xp ;/

Autor: <marcin.j91_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 09:22:16 MET DST

witam

otóż mam win xp professional, i po jakimś czasie od zalogowania na
moim koncie użytkownika system sie zawiesza, nawet jesli nic sie nie
dzieje, tzn. system nie jest przeciazony ani nic w tym stylu (nie
sprawdzalem jak jest u innych uzytkownikow). o dziwo oprócz restartu
resetem mam mozliwosc wylogowania sie za pomocą skrótu logowin+L. ctrl
+alt+del ani podobne rzeczy nie dzialaja, ale jak juz sie wyloguje to
z poziomu innego uzytkownika moge wylogowac swoj profil i zalogowac z
powrotem, dzieki czemu moge pracowac u siebie do nastepnej zawieszki.
poniewaz mam duzo danych i programow, nie chcialbym robic formata. nie
wiecie moze jak sie uporac z tym problemem bez reinstalki xp?