Re: Vista - warto?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 02:43:55 MET DST

Użytkownik "ptak" <m@-PRECZSPAMERSE-jic.pl> napisał w wiadomości
news:46326ec9$1@news.home.net.pl...
> widzisz powtarzasz tylko stereotypowe opinie, mozna sie klocic
> ale jedno jest pewne, Vista pracuje na zmienionym jadrze (kernel) systemu,
> lepiej zarzadza procesorem i pamiecia

To "lepiej" jest mocno względne. Nie każdemu do jeżdżenia po zakupy, czy z
wizytami do cioci, potrzebny jest Maybach. Maluch w zupełności wystarczy.
Wiśta ma duże wymagania sprzętowe i jest zachłanna na zasoby, ale to może w
montażu duzych filmów na szybkiej maszynie się przydać, co robi.
Na słabszych maszynach zamuli do reszty i nie nazwał bym tego lepszym
zarządzaniem, bo efekt jest dużo gorszy, a na mocniejszych, gdzie się
wyrobi, używanie jej np. tylko do wysłania poczty, czy przeglądania WWW, to
marnotrawstwo.
Ja na tym kompku (3.06 HT 512 RAM) używałbym NT4, gdyby tylko ze sterami nie
było problemów i z obsługą dysków ponad 128G (podobno są specjalne stery),
oraz z zainstalowaniem (bez SP6 nie razbieriosz). Myszę USB widzi, nie wiem
czemu, ale widzi. UDMA by się dopchnęło. Multimedia pocyzelowało, itd. Jest
W2k. I w zupełności wystarcza.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje