Exchange i NetBackup

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 18:53:22 MET DST

Witam
Kolejny dzień walczę z backupem skrzynek mailowych Exchange 2003 za pomocą
Veritas NetBackup. Mam do wyboru m.in. backup całego Information Store albo
backup wybranych skrzynek. Oba te sposoby mają plusy i minusy ale mam jeden
dość powazny problem. Muszę backupować większość skrzynek ale część muszę z
backupu wyłączyć. Exclude Lists nie działają. Pliki
exclude_list.policy_name też nie działają. Może ktoś z szanownych
Forumowiczów rozwiązał ten problem?

--
Pozdrawiam
Piotrek