czyszczenie profili w windows NT - XP

Autor: <marek.news_at_gmail.com>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 18:03:13 MET DST

Witajcie,
Mam następujący problem:
Chciałbym kasować proflie lokalne na zdalnym komputerze. Problem w tym
że skasowane miałyby być profile np od tygodnia nie używane a
pozostałe włącznie z systemowymi - zostawione.
Do tej pory robiłem to ręcznie przez explorera.
Czy widzicie tu jakąś możliwość automatyzacji tego procesu?

Wymyśliłem że bedzie to robił skrypt który kasuje te profile wywołany
z parametrem (adres IP czyszczonej maszyny).
Nie wiem jednak jak do tego podejść.

(Komputery w tej samej domenie z uprawnieniami pozwalającymi na to i
tu nie ma problemu)

Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc.
Marek M