Ciekawa sprawa przy migracji z domeny NT do AD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 12:27:09 MET DST

Migruję sobie powoli w firmie stacje z domeny na NT4 do domeny AD na
W2k3. I wszystko idzie w miarę ładnie, poza jedną stacją, która niby się
zmigrowała, ale nie działała tak jak powinna. Niby polisy się
poaplikowały jak powinny, niby użytkownik ograniczenia dostał, niby
(zgodnie z event logiem) menu start zostało przekierowane do udziału
siciowego, ale w menu start były tylko pozycje "Mój komputer", "panel
sterowania" i "zamknij system" (albo wyloguj, nie pamiętam). W ogóle nie
było innych menu (które były zdefiniowane na wcześniej opisanym udziale
sieciowym). Żeby było zabawniej, w eventlogu nic nie było, co mogłoby
wskazywać na jakiekolwiek problemy. Cała reszta polis aplikowała się
prawidłowo.
Wprawdzie stwierdziłem, że szybciej będzie zaorać system i normalnie
dołączyć go do domeny, niż siedzieć nie wiadomo ile i próbować znaleźć
przyczynę, ale jednak gdzieś tam ciekawość pozostaje. Spotkał się może
ktoś z czymś takim? Jakieś pomysły czym mogło to być spowodowane?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I've  iserted  something  that  you may have
\  Kruk@epsilon.eu.org   / forgotten.   (See   the   <inserted    text>