pare problemow z kompem..

Autor: PSTRY <pawostr_at_gmailUSUN.com>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 10:36:03 MET DST

Witam!
Napisałem tez na inną grupe, bo pewności nie mam co jest przyczyną
szaleństwa mojego komputera. Wymienilem plyte glową i procesor. Przy
pierwszej instalacji pojawił sie bład, ze nie mozna zainstalować jakichs
plików (.jpg, .dll) Zainstalowałem Windows XP Power i wszystko sie
zainstalowalo elegancko. Ale...
1. jesli zrobie restart z obudowy, komputer sie nie odpali. Musze wylaczyc
zasilanie i dopiero wtedy pojdzie.
2. klikam w START-> wyłącz, albo uruchom ponownie, komputer nie reaguje za
pierwszym razem, musze kliknac drugi raz.
3. co jakis czas pojawia mi sie niebieski ekran, ze cos nie tak jest ze
sterownikami.
4. wczoraj znowu podlaczylem odtwarzacz mp3 pod USB i pojawil sie komunikat,
ze nie jest to nieznane urzadzenie USB. Przeinstalowalem wszystko, USB na
nowo znalazlo. Dziala (pytanie jak dlugo)
5. pojawiaja sie problemy z odczytem plyt. Kreci, kreci i nic sie nie
dzieje. (Nowa nagrywarka NEC)
6. Sprawdzałem pamięć i dyski. Żadnych błędów

Mysle, ze to raczej jakis konflikt sprzetowy. Przed zmianą płyty głównej i
procesora, też się działy jakies cyrki :( Może macie jakiś pomysł, czym może
być spowodowane to zamieszanie w kompie. :/

http://tiny.pl/df63 <- tutaj jest cale info wygenerowane przez System Info
Tool

pozdrawiam serdecznie