Re: Najnowsze Gadu-Gadu "się kwasi".

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 00:52:06 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <ANTISPAM@wswiktor.AT.poczta.DOT.fm> napisał w
wiadomości news:f0k85b$g0b$1@news.onet.pl...

> IMHO gg skończyło się na 6.0, a do telefonu jest Skype.

Wiktorze, zwróć uwagę, iż ja się nie pytam, jaki program służy do
telefonowania, albo na której wersji się skończyło GG, tylko przedstawiłem
konkretny problem z konkretnym programem, w konkretnej sytuacji.
Ja używam Skype do gadania, ale mam interes, aby działał (bo i korzystałem
już) telefon w GG. Nie wnikajmy, proszę, czy GG się nadaje do tego, bo
gdybym chciał to wiedzieć, to zapewniam Ciebie, że zapytałbym się o to.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje