Re: Struktura plików na dvd Visty

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 18:47:17 MET DST

Dnia 4/24/2007 5:32 PM, Użytkownik Michal Kawecki napisał:
> "dziobu" <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> wrote in message

> Czytałeś?

Mam.
http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/default.mspx
Faktycznie, (pkt 1)

Wyjątek!
Wyjątkiem od tej reguły jest przypadek, gdy użytkownik końcowy
samodzielnie montuje własny komputer PC. W takim wypadku użytkownik
końcowy jest uznawany za producenta systemów w rozumieniu Licencji
Producenta Systemów OEM Microsoft i może zakupić oprogramowanie OEM
niezależnie od sprzętu (nie dotyczy serwerów).
(...)
Termin "Producent systemów" oznacza wytwórcę oryginalnego sprzętu,
podmiot montujący lub przemontowujący komputery, lub podmiot instalujący
oprogramowanie w systemach komputerowych.

Z tego co zrozumiałem oznacza, że mógłbym wystapić jako "podmiot
instalujący programowanie w systemach komputerowych" w przypadlku
dokupienia sobie ot tak OEMa i legalnie go uzywać?

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \