Re: Product Key dla Office 2003

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Apr 2007 - 15:11:12 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:f0j10s$20cc$1@newsb.icpnet.pl...
> Piotr Palusiński log:
>
> Nie jest nadawany jedynie.

> Jest on (serial) zapisywany jako DigitalProductID (zaszyfrowany) i
> ProductName również w Rejestrze!
> AFAIK metoda do "odczytania" pex.: PK M$Office2k3 jest podobna do tej co
> zademonstrowałem przy rozszyfrowaniu-odczytaniu PK WindowsXP.
> Ave PP;-)

W archiwum grup:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/8634a2fca157f339/dabf9e430ed5d8bf?lnk=st&q=&rnum=8#dabf9e430ed5d8bf
znalazłem skrypt XP_PK.vbs
Jak bezpośrednio wstawić DigitalProductID (jako typu REG_BINARY - chcę to
skopiować z rejestru do skryptu VBS) jako zmienną dla funkcji GetKey( ) ?
Nie chcę używać DR.RegRead.

pozdr
inst4nce