Zatrzymanie podczas startu XP

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 22:27:53 MET DST

Witam
Od pewnego czasu podczas startu eksplorer zamarza na jakąś minutę.
Odpala się pulpit, zaczynają ładować się programy do traya i pomiędzy
Autoconnectem i Kerio coś się zatrzymuje. Na pulpicie mogę działać,
wchodzić na dyski, ale na pasku kursor zmienia się w klepsydrę, nie mogę
wejść w Start, nie odpala się Menadżer zadań. Po jakiejś 1 minucie Kerio
startuje i wszystko rusza.
Wyłączyłem autostart w Autoconnect, Kerio, Avast, ale nadal jest to
zatrzymanie.
Dodatkowo w systemie w różnych programach pojawił się dźwięk BIP w
operacjach potwierdzenia, zapisywania itp. Wszystkie dźwięki są
wyłączone w Panelu.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak