vista+downgrade

Autor: sg_pl <sg_pl_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 12:01:11 MET DST

Właśnie się osłabiłem, a dokładniej osłabił mnie MS. Otóż mam kompa z Vistą
Business OEM i niestety muszę zrobić downgrade do XP Prof. co jest
dopuszczalne lecz niestety aby to zrobić muszę wg nich posiadać już jakiś
inny komputer z XP i zainstalować na tym nowym XP z tamtym kluczem przez co
będę miał tego samego XPka na dwóch komputerach. Problem w tym, że ja nie
posiadam innego komputera i nie mam skąd wziąć tego XPka. Oczywiście mogę
sobie załatwić takową płytkę ale wtedy już będę działał na czyimś kluczu co
może sprawiać pewne kłopoty podczas aktywacji tamtego kompa po reinstalacji
i w sumie nie będzie legalne. Czy ktoś już to przerabiał. Dla mnie to jest
chore podejście, z jednej strony umożliwiają downgrade lecz z drugiej go
skutecznie blokując.

Pozdrawiam
Sebastian