Re: GP dla domeny nadpisuje GPO dla OU (Win2003)

Autor: sg_pl <sg_pl_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 10:05:12 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:f0csd4$9lt$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "sg_pl" <sg_pl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ADU&C czyli AD Users and Computers.
> A co chcesz ustawic i komu?

Usiłuję ustawić zasady grupy dla uzytkownika i komputera. Dodalem konter i
doniego usera i komputer. Wchodze we wlasciwosci kontenera i w zasadach
grupy dodalem zasady i ustawilem np. usun ikone kosz z pulpitu na wlaczone.
Niestety na tym komputerze na ktorym sie loguje to nie dziala. GPRESULT
pokazuje Obiekt zasad nie istnieje. Moze ja cos zle zozumialem. Bede
wdzieczny za nakierowanie. Ogolnie chce poustawiac zasady dla komputerow i
userow odnosnie wygladu pulpitow itp. itd.

Seba