Vista - brak połączenia z siecią...

Autor: Krzysztof Gibas <zabijuchaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 08:39:13 MET DST

...a przynajmniej tak twierdzi system, kiedy kliknę na ikonę "sieć" - "ten
komputer nie jest połączony z siecią. Kliknij aby nawiązać połączenie". Jednak
sieć jest - widzę inne komputery w sieci lokalnej (mogę wymieniać pliki), mam
dostęp do internetu. Po kliknięciu i wybraniu "połącz z siecią" pojawia się
komunikat "system windows nie może znaleźć żadnych sieci". Po kliknięciu
"sprawdź dlaczego system windows nie może odnaleźć sieci" pojawia się komunikat
"w tym komputerze nie ma zainstalowanej i skonfigurowanej karty sieci
bezprzewodowej". I nic dziwnego bo dostęp mam przez zwykłą przewodową.
Dodam jeszcze, że w "centrum sieci i udostępniania" pojawia się tylko komunikat
"brak połączenia". Zniknęły też profile sieciowe - dom, praca itd.

Vista x64 Home OEM ze wszystkimi uaktualnieniami.

Z góry dzięki za wszelkie porady.

Pozdrawiam Krzysiek