Re: Problem z Microsoft Compiled HTML help (chyba)

Autor: MeZaRd <mezard_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 22 Apr 2007 - 20:05:52 MET DST

fijak <person@server.com> napisał(a):

> moze po prostu przywracanie systemu z wczesniejszego poranka

Nie pomoglo.

> a co ma chm do gg? gg uzywa kontrolki ie do wyswietlania wiadomosci,
> pradzej przy czyn szukalbym w ie, nie wiem np w aktualizacjahc do tego

To musi byc w jakis magiczny sposob ze soba powiazane, nieprzypadkiem
trafilem na watek z microsoft html help i nie przypadkiem nie dzialaja mi i
gg i spik i papla i pliki help. Cala reszta ma sie dobrze.

> moze po prostu zainstaluj nowsza (ew inna) wersje gg

Been there - done that. Poczawszy od reinstalacji, instalowaniu innych
starszych wersji (5, 6, 7) usuwaniu folderu recznie, usuwaniu pozostalosci w
rejestrze, usuwaniu danych z documents and settings, skanowaniu spybotem, ad
awarem, antyvirem, szukaniem na forach polskich i zagranicznych pol dnia
etc, a na wywaleniu plikow przywracania systemu skonczywszy. :(
Nie pomoglo.
Watek jest dosc czesto poruszany, nikt natomiast nie "wynalazl"
skuteczniejszego rozwiazania jak format :(