Re: ostatni fake z MS07-017

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 21 Apr 2007 - 01:46:55 MET DST

Użytkownik "Artur Grdeń" <artur.grden_wytnij_to_@_wytnij_to_szewczykvw.pl>
napisał w wiadomości news:f0ad61$lh1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > Ty masz XP, ja mam W2k...
>
> a to przepraszam...

Nie szkodzi :)

Co do usług - powyłączałem, co mi się w pamięci kołatało i wyłączyć dało.
Oczywiście, na pierwszy ogień poszedł NetBios, usługi Serwer i Stacja
robocza, Messenger aka Pomocnik ten tego (nie mylić z komunikatorem M$),
przeglądarka komputera off, jeszcze parę innych, ale musiałbym podejrzeć.
Podobnie, co się dało, mam poblokowane na FW, pierwszy to netbios i to, co
na portach 445 i 500 chodzi. Za to dwa ekrany chodzą... O, póki pamiętam...
miałem powiedziec o pasku zadań i ikonach - dają się niezależnie przerzucać
między ekranami, jak i przykleić (pasek zadań) do dowolnego boku każdego z
ekranów. Chciałem odpalić 3 karty graficzne, ale do trzeciej pyskował o
stery, a ja nie miałem chęci ich ciągnąć, może później spróbuję. Bo monitor
stoi i czeka, karta też...

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje