Re: Routing i dostęp zdalny

Autor: ---Accent--- <accent_at_tlen.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 19:00:53 MET DST

Użytkownik "piter" <drivx@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f0aluq$sat$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

> Ruter jest skonfigurowany, tyle wiem. Chodzi mi o to w jaki sposób
> technicznie w windowsie można się podłączyć do zdalnej sieci i jakie
> trzeba parametry ustawić, żeby połączenie doszło do skutku. Ja do tej pory
> próbowałem wchodzić do połończeń sieciowych -> tworzyć nowe VPN ->
> podawałem adres ip tego rutera no i potem pytał się o nazwę usera, hasło i
> domenę żeby się połączyć. Niestety połączenie nie doszło do skutku. Podaję
> nazwę usera taką jak mam w win 200 i ustawiona jest możliwość dostępu
> zdalnego w opcjach usera. Co do domeny, to podaję nazwę domeny sieciowej.

> [...]
ja kiedys probowalem przebic sie przez nata plasnie z VPN i nie ma bata nie
udalo mi sie.....na ruterze port oczywiscie przekierowny mialem....tylko ze
mi sie laczyl ale zawisal na werifikowaniu hasla urzytownika(gdy byl adres
zewnetrzny na tym serwie to wszystko dzialalo).....zobacz czy dziala ci z
tej sieci 10.90.20.x.....jesli nie to moze firewall w win 2000....