Re: Problem z Windows Update

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Apr 2007 - 13:51:15 MET DST

Użytkownik "G. Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f0a88d$tnm$1@news.onet.pl...

> Blisko! Najpopularniejszy obecnie system - XP SP2. Konfiguracja komputera
> malo wazna, to samo dzieje sie na oryginalnym windowsie jak i piracie ze
> skrackowanym WGA na zupelnie innym komputerze o innej konfiguracji.

OK. Blisko. Nadal uważasz, ze jak się ma problem z samochodem, to dzwoni się
do warsztatu z narzekaniem "Samochód mi nie jeździ", a na pytanie o
szczegóły narzeka się, że to warsztat powinien wiedzieć.?
Zatem, do poczytania http://rtfm.killfile.pl.

W dużym skrócie - jak jest problem, to PIERWSZE, co się robi, opisuje choć w
2 słowach jaki komputer, co ma na pokładzie. Nie mamy "wróżka" wpisane jako
zawód, a po samym tekście nie sposób jest powiedzieć, co opisujesz, jeśli
posługujesz się ogólnikami.
Przyłóż się trochę i dołóż choćby minimum staranności, zadając pytanie.
Skoro przychodzisz np. do lekarza, to nie zdziw się, jeśli ten zapyta o to,
czy tamto. Hint - zerknij do słownika medycznego na hasło "anamneza". Nie
wystarczy lekarzowi powiedzieć "źle się czuję i boli mnie głowa".

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje