mirroring powtarzany okresowo - jako backup systemu

Autor: czekan <marek_at_go2.pl>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 18:33:44 MET DST

witam
mam pytanie, czy ktoś bawił się kiedyś w mirroring jako backup systemu, ale
w ten sposób, że dublowanie sporządzane jest np. automatycznie raz na 3 dni
a potem dysk jest odłączany. Ostatnio miałem przypadek awarii systemu W2k3 i
co mi z mirroringu, skoro system musiałem instalować na nowo ;). A wiadomo
ile to roboty niepotrzebnej z konfiguracją wszystkiego...
Próbowałem robić kopię systemu na inny dysk (identyczny), ale jednak taki
system skopiowany nie chodzi już poprawnie, nie wiedzieć czemu...
pozdrawiam
mc