Re: Wymagania MS Exchange

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercipy.net>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 16:02:52 MET DST

Dnia Tue, 17 Apr 2007 01:11:33 +0200, Kajetan napisał/napisała:
> Nie szalalbym z tym RAID-10, AFAIK bedziesz mial tam <100 userow.
> RAID-1 starczy.

Pewnie docelowo bedzie ~100 :) Aktualnie jest okolo 64 osob, z czego nie
wszyscy musza z tego korzystac (Exchange).

> Dwie sprawy - ad. SQL - jesli devele chca tylko sobie porzezbic w nim z
> nudow (tj. testowac,
> eksperymentowac itp, ale nie uzywac produkcyjnie) to poszukaj SQL Developer
> Edition,
> kosztuje jakies grosze, na pewno mniej niz 1000zl.
> O, prosze - http://www.promise.pl/sklep/pages/product.aspx?pid=37008&hid=0

No wlasnie, dzieki za linka :)

> Druga - SBS to ogryzek, na Exchange EE nie masz co liczyc - to kosztuje
> AFAIK w okolicach
> 35000zl, czyli o rzad wielkosci wiecej niz licencja na SBSa.

To pozostaje Exchange z SBS Premium albo SBS STD ? Jesli si enie myle to
roznic pomiedzy nimi nie ma wiele...
Wiec w czym sa te roznice w cenie 1kpln pomiedzy Premium a STD ?

Trudno mi sie poruszac po tych MSowych stronach z porownaniami (o ile juz
sie dokopie gdzie chce :( )

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing