Re: OE - kopie maili wychodzących

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 22:47:10 MET DST

"JS" <thorgrim@op.pl> wrote in message
news:4623c784$0$13190$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Michal Kawecki wrote:
> (..)
>
> Dzięki za odpowiedź, rozwiązanie brzmi nieźle. Chciałem się tylko
> upewnić co czy to jest to: http://www.proxyplus.net/ ? I jak to jak to
> jest z tą darmowością? Jakieś ceny na stronie podają.

"Full function 3-user free version, 31-days unlimited trial free
version" - a 3 konta Ci wystarczą.

Jeśli zdecydujesz się na instalację tego programu, to podpowiem, że
kopie maili najlepiej jest robić przy użyciu pluginu MPP i następującego
skryptu:

//
Function PPP_POP3_Forward : HRESULT;
begin
  Result := HRES_PPPPLUGIN_S_OK;
  POP3_AddRecipient(c_padr_LocalRecipient,'backup');
end;
//
Function PPP_SMTP_Forward : HRESULT;
begin
  Result := HRES_PPPPLUGIN_S_OK;
  SMTP_AddRecipient(c_padr_LocalRecipient,'backup');
  exit;
end;

W ten sposób wszystkie nagłówki pozostaną niezmienione.
W takim skrypcie można też dodać dopisywanie własnych nagłówków, na
przykład w celu późniejszego rozsortowywania maili, ale wydaje mi się to
zbędne.

P.S. W programie istnieje co prawda możliwość włączenia zapisywania
kopii maili do osobnego folderu, ale nie ma jak ich stamtąd wyciągnąć. A
dostęp poprzez POP3 załatwia sprawę.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/