Re: Serwer FTP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 22:10:43 MET DST

"Duke Piotr" <pstarzyn@wp.pl> wrote in message
news:op.tqv33yhd6q12ov@athlon3200.mshome.net...
> Dnia 16-04-2007 o 20:42:26 Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
[...]
> innymi slowy jak serwer dobry to jest bezpiecznie (pomijajac ten fakt
> ze staje sie widoczny z zewnątrz)?? I znow wracajac do pytania? Jaki
> serwer polecacie bo jak narazie to tylko dwie propozycje byly :/
> Slyszalem ze Encrypted FTP jest dobry ale czy znacie jakis lepszy?

Spokojnie, teraz już chyba nie zdarzają się oczywiste dziury w serwerach
ftp. Poza tym możesz znacznie zwiększyć bezpieczeństwo swoich danych
uruchamiając taki serwer w kontekście takiego użytkownika, który będzie
miał bardzo ograniczone możliwości zrobienia czegokolwiek złego w
systemie. Możesz też zabrać mu prawo dostępu do reszty komputera przy
pomocy uprawnień NTFS.

Kiedyś korzystałem z Serv-U FTP i on dalej jest na topie, jednak wersja
Personal http://www.serv-u.com/versions.asp ma sporo ograniczeń. Hmm
myślę, że darmowy do użytku osobistego Cerberus FTP
http://www.cerberusftp.com/ spełni wszystkie Twoje oczekiwania włącznie
z SSL, logami, trayem, itd.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]