Re: Wymagania MS Exchange

Autor: Kuba Glebicki <kubagl_at_WYTNIJTO.post.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 21:16:06 MET DST

On Sun, 15 Apr 2007 12:14:58 +0200, "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl>
wrote:

>Procesor nie jest jakos specjalnie naduzywany, jesli tam nie bedzie nic
>wiecej to tani Xeon dualocore i juz. Dyski i RAM wazniejsze.

Potwierdzam, dyski i RAM są istotniejsze, ze wskazaniem na dyski - kup
najszybsze na jakie Cię stać. U mnie (poczta na 180 userów, ilość szybko
rosnąca) mam 2xXeon 3.0, 4GB RAM i szybkie dyski (FC, 15k, RAID5).
Procesory się nudzą, średnie zużycie pamięci to jakieś 1-1,5GB ale dyski
mają co robić.
Pozdrawiam,
Kuba