Re: [błagam] Odzyskanie nadpisanego pliku Worda

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 11:20:06 MET DST

*Lawrens Hammond* pisze:

> Użytkownik "latet" <spam@xxx.pl> napisał w wiadomości

> Jest szansa - w czynionych przez Worda backupach.

Nadzieja to ważna rzecz - zawsze trzeba ją mieć i walczyć o odzyskanie
straty :). Ale ja bym za bardzo nie liczył na odzyskanie poprzedniej
wersji tego wordowskiego dokumentu. Kopie o których wspominasz tworzą się
podczas pracy z dokumentem, niestety są usuwane podczas prawidłowego
zapisu pliku i/lub zamknięcia Worda. Jednym słowem - jeżeli Word (i
czasami też system) podczas pracy z plikiem się nie zawiesił - plików
tymczasowych, kopii itd raczej nie będzie. No chyba, żeby "pogrzebać" po
dysku czymś do odzyskiwania skasowanych plików.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]