Serwer FTP

Autor: Duke Piotr <pstarzyn_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 10:01:34 MET DST

Czesc.

Mam pytanie czy dopasujecie mi tak jak w erze :D Szukam serwera FTP
( obecnie posiadam TYPSoft FTP ale ma troche zbyt malo ustawien) zeby byl
maly, dzialal w trayu, mial logi na biezaco w okienku, sporo ustawien (np
ograniczanie lacza) i zeby byl bezpieczny.

Pytanie 2. Jak to jest z bezpieczenstwem takiego serwerka. Rozumiem ze
automatem staje sie widoczny, ale.... cy jestem od razu narazony na ataki
czy tez w tym momencie za bezpieczenstwo odpowiada serwer FTP i jego
zabezpieczenia skoro reszta portow zablokowana. Innymislowy jezeli dobry
serwer i blokuje reszte to bezpieczny?

Dziekuje