Re: awaria okienka :( prosze o pomoc

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 18:13:41 MET DST

raf napisał(a):

> jakie to proste! ;-) to juz rozwiazuje 80% problemu- pozostale 20% to fakt,
> ze w dalszym ciagu nie moge korzystac z opcji "szukaj" co czasem sie
> przydaje (bo wtedy otwiera sie ta ramka).. ale i tak ta wskazowka bardzo
> ulatwi mi zycie
>
> a mozna jakos te skrypty podmienic?

jeśli to rzeczywiście wina uszkodzenia tych skryptów, to przeszukałbym
system w poszukiwaniu spyware'u i wirusów

do spyware'u np. lavasoft ad-aware lub spybot s&d

skrypty możesz spróbować przywrócić z instalki windows lub skopiować od
kogoś, kto ma takiego samego windowsa jak ty, tylko nie wiem czy w xp
jest tak samo jak w starszych windowsach (nie mam xp pod ręką, żeby
sprawdzić). w starszych windowsach pliki te nazywały się folder.htt gdy
siedziały bezpośrednio w jakimś folderze modyfikując jego menu, a te
globalne dla całego systemu siedziały w windows\web - chodzi o pliki *.htt

był wirus, który mieszał za pomocą właśnie tych pików, więc proponuję
sprawdzić czy się nie przyplątał.

--
Artur Grdeń
mega @ work