[XP] K³opoty z ustawieniem czasu w WinXP

Autor: KTMajew <no_at_email.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 12:02:29 MET DST

Witam.

Mam k³opoty z czasem pod WinXP BOX (OEM tak¿e).

Program Gadu-Gadu wy¶wietla mi czas nadania/odbioru komunikatu np 8:00
chocia¿ na zegarze widzê, ¿e mam ustawion± godzinê 10:00.

Mam ustawione "Automatycznie uwzglêdniaj zmiany czasu" oraz strefê czasowa
"GMT+01:00 Warszawa".

Je¿eli wy³±czê "Automatycznie uwzglêdniaj zmiany czasu" to mój zegarek cofa
siê o godzinê, czyli wyswietla 9:00.
Przy wy³±czonej tej opcji programy do synchronizacji czasu z serwerami czasu
ustawiaj± mi godzinê 9:00.

Jaka mo¿e byæ przyczyna tak dziwnego zachowania siê zegara?

Dziêkujê za pomoc i pozdrawiam

KTMajew