nie włączanie się usług

Autor: Piotrek <piotrek_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 08:39:01 MET DST

Witam,
zainstalowałem Windows XP PL SP2 i mam z nim problem. Po stracie systemu
wiele usług jest wyłączonych, nie działa sieć (wszystkie usługi wyłączone
m.in. dostarczanie sieci, dhcp, dns), nie działa drukowanie (bufor wydruku
wyłączony). Ustawiłem stan tych usług na automatycznie ale to nic nie dało.
Po ręcznym uruchumieniu uslug wszystko działa prawidłowo aż do ponownego
uruchomienia komputera. Dlaczego ? Jak to zmienić ?
Pozdrawiam
Piotrek
PS. Może ma to jakieś znaczenie, ale windows jeszcze nie aktywowany,
pozostało mu 29 dni.