Re: Bios wykrywa, windows nie wykrywa.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 23:08:49 MET DST

<kubaraWYTNIJTO@autograf.pl> wrote in message
news:3808.0000014b.461e9d95@newsgate.onet.pl...

> to samo a dysku nadal nie widać
> Być może to pozostałość po poprzedniej płycie.
> To raczej nie bo po wymianie długo wszystko wykrywał bezproblemowo

Dysk to osobny problem, nie wiadomo czy on się uszkodził. Może jest to
wina problemów ze sterownikami. Najpierw z nimi zrób porządek.

Dysk można sprawdzić choćby narzędziami do których link podawałem albo
podpinając go do drugiej maszyny. Sugerowałbym przed takim testem
przepiąć go w miejsce dysku systemowego - zawsze istnieje ewentualność,
że uszkodził się kontroler na płycie...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/