Re: Bios wykrywa, windows nie wykrywa.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 22:00:30 MET DST

<kubaraWYTNIJTO@autograf.pl> wrote in message
news:3808.00000126.461e8a8a@newsgate.onet.pl...
> Dzięki za sugestię ze sterownikami-wywaliłam wszytskie i po restarcie
> znalazł
> sobie i zaskoczyło.Jednakże to dotyczy dysków na pierwszej
> tasmie.Jesli chodzi
> o druga to tych dysków(nie pisałam o tym)nie widzi ani bios ani
> windows.Natomiast pojawia mi sie komunikat ze ma dalej jakis problem z
> kontrolerami IDE/ATA/ATAPI. I że wystąpił bład podczas instalacji
> urządzenia-
> "sterownik nie jest przeznaczony dla tej platformy".Chodzi o pozostały
> dysk-40
> [...]

Hmm Windows zazwyczaj ma taki sterownik "w sobie" i nie trzeba nic
doinstalowywać. Z drugiej strony, do Twojej płyty wskazane jest
doinstalowanie pakietu sterowników VIA 4in1, w którym są właśnie takie
sterowniki VIA Busmaster jak masz w tej chwili. Proponuję więc ściągnąć
go sobie z http://www.gigabyte.pl/products/mb/driver/7vt880-rz.html i
zainstalować, ewentualnie przedtem sprawdzić czy da się odinstalować
stary pakiet (jeśli był takowy zainstalowany). Jednak wcześniej odepnij
ten dysk z tasiemki, żeby nie przeszkadzał on w usunięciu problemu.
Podepnij go z powrotem dopiero wówczas, gdy w menedżerze urządzeń będzie
już wszystko jak należy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/