Re: coś wolnego co wypalania CD?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 21:27:01 MET DST

*Tomasz Minkiewicz* pisze:

> http://infrarecorder.sourceforge.net/ - nie wiem, nie znam, nie używałem,
> na jakimś forum trafiłem na przychylne komentarze, wolne i darmowe

Nawet przyjemny, choć nie mam zbyt długich doświadczeń z tym programikiem.
Jest tylko jeden warunek - o ile ktoś chce używać - dobrze jest pobrać
osobno nowszy polski plik językowy. Ten, który jest w paczce wypala nie
tylko płyty ale i oczy - "bierzący", "szczeguły" i takie tam :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]