Re: Zgubiłem płytę :(

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 19:00:34 MET DST
Message-ID: <req6ic0oylea.rrikf3yhmddl$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Darek napisał(a):

> Nic ?

Tak, dokładnie ZERO złotych

> a to sprzedawca ma obowiazek pracowac za darmo, bo "jemu sie zgubilo"
> ?

Sprzedawca, w ramach licencji OEM, jest *zobowiązany* do świadczenia pomocy
technicznej produktu OEM. Zauważ, że Windows OEM nie jest rozdawany za
darmo tylko sprzedawany. Oczywiście nigdzie nie jest napisane, że ktoś nie
może zażądać opłaty za *usługę*, ale jakbyś wycenił wypełnienie formularza
internetowego i zeskanowanie faktury potwierdzającej zakup systemu? Na 5
złotych? 50? 100? Pytam z ciekawości bo mnie by było po prostu głupio żądać
od mojego klienta, który kupił sprzęt wraz z systemem jeszcze opłaty za
usługę

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Thu Apr 12 19:05:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Apr 2007 - 19:42:02 MET DST