Darek napisał(a):
> Nic ?
Tak, dokładnie ZERO złotych
> a to sprzedawca ma obowiazek pracowac za darmo, bo "jemu sie zgubilo"
> ?
Sprzedawca, w ramach licencji OEM, jest *zobowiązany* do świadczenia pomocy
technicznej produktu OEM. Zauważ, że Windows OEM nie jest rozdawany za
darmo tylko sprzedawany. Oczywiście nigdzie nie jest napisane, że ktoś nie
może zażądać opłaty za *usługę*, ale jakbyś wycenił wypełnienie formularza
internetowego i zeskanowanie faktury potwierdzającej zakup systemu? Na 5
złotych? 50? 100? Pytam z ciekawości bo mnie by było po prostu głupio żądać
od mojego klienta, który kupił sprzęt wraz z systemem jeszcze opłaty za
usługę
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Thu Apr 12 19:05:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Apr 2007 - 19:42:02 MET DST