Bios wykrywa, windows nie wykrywa.

Autor: <kubaraWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 12:32:56 MET DST

Witam
Windows (XP SP2) nie wykrywa mi dysków.Dodam ,że nie zmieniałam konfiguracji
taśm ani też nie formatowałam dysków- wszytskie są w systemie NTFS lub FAT 32-
dotychczas nie było problemów.Przestał bez zadnych zmian wykrywać choć bios je
pokazuje.Robiłam juz różnego rodzaju scany, wykrywanie błędów itp, antywirusy i
nic.No i teraz wykorzystałam jeszcze wszytskie mozliwe konfiguracje taśm i
zworek i mimo to nie zaskoczył.W zarządzaniu dyskami (w narzędziach
administracyjnych)nie widać tych dysków - widać tylko dysk głowny podzielony na
dwie partycje.
Co mogę jeszcze zrobić?
Ag.