Pytanie o instalacje Visty Ultimate w wersji OEM

Autor: CCL <bardzo.zly_at_adres.com>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 00:57:13 MET DST

Instalując Vistę Ultimate na komputerze z zainstalowanym systemem
Win XP PRO teoretycznie mogę zastosować instalację uaktualniającą
(przynajmniej tak piszą na stronie Microsoftu) czyli nie muszę
instalować wszystkiego od nowa.
A jak to jest z wersją OEM? Czy płyta instalacyjna różni się (poza
napisem na niej) i taka instalacja nie będzie działać? Wersję OEM można
zainstalować prawnie tylko na nowym sprzęcie, ale powiedzmy, że sam
składam komputer i wlożyłem do niego dodatkowy stary dysk z systemem i
programami i nie chciałbym się bawić w istalowanie wszystkiego od zera.
Zadziała czy nie? I nie będzie problemu z aktywowaniem systemu?

pozdrowionka

CCL