Re: Zgubiłem płytę :(

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 22:07:04 MET DST

Bartek napisał(a):

> Jednak chciałbym wiedzieć na jakej podstawie mogę się tego dopominać.

Czego nie rozumiesz? Jesteś legalnym użytkownikiem? Jesteś. To o co Ci
chodzi?

> Jakoś
> ciężko mi rozmawiac ze sprzedawca na zasadzie bo na
> pl.comp.os.ms-windows.winnt mi napisali...

Jak sprzedawca śledzi przynajmniej wybiórczo to co się dzieje na rynku to
wchodzi na http://www.microsoft.com/poland/oem/wsparcie_t/default.aspx ,
wypełnia formularz zamówienia i czeka ok. trzech tygodni

Wszystko

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098