Re: Instalacja karty w WinXP

Autor: V <marcin_mail2005WYTNIJTO_at_yahoo.pl>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 12:31:48 MET DST

> System *nie* *usuwa* automagicznie fizycznie sterowników z dysku i rejestru
> (jeśli były zainstalowane).
> - W "Menedżer urządzeń" po włączeniu Widok, Pokaż ukryte urządzenia, są
> wyświetlane urządzenia z komunikatem (we właściwościach) - "Aktualnie to
> urządzenie sprzętowe nie jest podłączone do komputera. (Kod 45)"
> Przy urządzeniu jest żółty pytajnik i po PPM opcja "Odinstaluj".
> Żeby zobaczyć nieaktywne urządzenia trzeba utworzyć dwie zmienne
> środowiskowe:
> devmgr_show_nonpresent_devices
> devmgr_show_details
> [...]

Bardzo ladnie sie opisales, tylko szkoda, ze nie na temat (pisalem o usuwaniu *z
listy*, nie *z dysku*) i szkoda, ze mi to nijak nie pomoglo (pisalem przeciez o
procedurze, ktora zastosowalem).
Karta w efekcie miala usuniete sterowniki (i nie ma sie tu co sprzeczac, bo
windows i tak trzyma kopie usunietych w LastGoodConfig) stamtad, gdzie mialo ich
nie byc, a nowa instalacja nie przeszla pomyslnie powodujac, iz zolty pytajnik
pojawil sie znowu przy porcie gier...

Czy jest jakas szansa na prawidlowa instaacje karty, czy raczej jest ona
zwyczajnie uszkodzona (co sugeruje niedzialanie mikrofonu) ?

Dziekuje