Re: [XP] Dodanie uzytkownika o określonym UID'zie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 17:30:56 MET DST

*Uzytkownik* pisze:

> Nie wiem jak UID nazywa się w terminologi Windows. Chodzi o unikalny
> identyfikator użytkownika (jaki oznaczone są np. pliki na NTFS) w
> formie S-lidzby.
> Mam backup. Niestety po reinstalacji windowsów tworzy pliki ze starymi
> uprawnieniami i ze starymi UID'ami (do których nawet Administatorzy
> nie mają uprawnień ;) ).

Chodzi Ci tylko o problem z uprawnieniami do przywracanych z backupu
plików/folderów czy też koniecznie musisz mieć użytkownika o "starym
SID-zie (z jakichś innych powodów)? Jeśli to pierwsze, to po prostu
przejmij te pliki na własność i ew. dodaj/popraw uprawnienia do nich.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]