Re: Szukam miejsca w którym WinXP przechowuje tapetę pulpitu...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 19:57:08 MET DST

In news:1176051671.072144.88400@e65g2000hsc.googlegroups.com,
*Użytkownik* <chlitto@gmail.com> typed:
> Nie chodzi mi tutaj o standardowe tapety przechowywane w C:\WINDOWS\Web
> \Wallpaper lecz o miejsce gdzie są kopiowane tapety ustawione przez
> użytkownika. Czyli jak sobie ustawimy jako tapetę np.
> http://www.chlitto.pl/scrat.jpg
> to gdzie zostanie ten plik jpg przekopiowany... z góry dzięki za
> odpowiedz, pozdrawiam

Generalnie w Twoim profilu lub %windir%
Zobacz dokładnie, gdzie jest ulokowana
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\General
Wallpaper= odczytaj scieżke
BackupWallpaper= odczytaj scieżke
ConvertedWallpaper= odczytaj scieżke

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx