Re: Szukam miejsca w którym WinXP przechowuje tapetę pulpitu...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 19:30:49 MET DST

*chlitto@gmail.com* pisze:

> Nie chodzi mi tutaj o standardowe tapety przechowywane w C:\WINDOWS\Web
> \Wallpaper lecz o miejsce gdzie są kopiowane tapety ustawione przez
> użytkownika. Czyli jak sobie ustawimy jako tapetę np. http://www.chlitto.pl/scrat.jpg
> to gdzie zostanie ten plik jpg przekopiowany... z góry dzięki za
> odpowiedz, pozdrawiam

To w sumie zależy od programu, którym tą tapetę ustawiasz.
IE kopiuje (i konwertuje na bmp jeżeli nie używasz Aktywnego Pulpitu) do
C:\Documents and Settings\Nazwa_Użytkownika\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Microsoft\Internet Explorer\, Firefox do
c:\documents and settings\nazwa_uzytkownika\dane aplikacji\mozilla\firefox
itp, itd.
Generalnie, szukaj w tapet w C:\Documents and Settings\Nazwa_Użytkownika\

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]