Re: Czym w Windows XP skonwertować obraz .dmg na .iso?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 12:37:07 MET DST

*soniq* pisze:

> Witam.

> Mam obrazy MacOSa w plikach .dmg i chciałbym je skonwertować na .iso
> (PearPC wymaga .iso) i nie umiem sobie z tym poradzić. MagicISO
> odczytuje obraz, ale zawisa przy zapisie do .iso. dmg2iso.exe robi jakiś
> nieczytelny badziew. isobuster odczytuje zawartość, ale nie wiem, jak to
> mam zapisać do .iso? Nie doszukałem się żadnego rozwiązania dla WinXP, a
> nie mam pod ręką Maca, żeby skonwertować. No i próba podmontowania pod
> Daemon Tools "na siłę" też nie skutkuje.
> Komuś może się to skutecznie udało zrobić? Jeżeli tak, to wdzięczny
> [...]

Skoro udało Ci się odczytać zawartość tego dmg to czy możesz ją gdzieś
"wypakować"? A potem stworzyć iso - czymkolwiek. Czymkolwiek bo prawie
każdy program pod Windows do nagrywania CD/DVD umie utworzyć obraz iso.
Nero, DeepBurner, Alcohole, DaemonTools,...

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]