Re: Nieprawid³owa ikona

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 23:05:25 MET DST

Wojciech "Spook" Sura o¶mieli³ siê napisaæ:
> Witam!
>
> WinXP, jakbym go nie zmusza³, nie chce wy¶wietliæ poprawnej ikony dla
> plików .htm i .html. Nie pomog³o równie¿ przebudowanie cache'u ikon za
> pomoc± odpowiedniego PowerToy. Czy kto¶ ma mo¿e pomys³, jak ten problem
> rozwi±zaæ?
>
> Pozdrawiam -- Spook.

jest cos takiego jak iconhandler, czyli wskazanie na dllke ktora jesty
odpowiedzialna za podawanie jaka ikona ma byc wyswietlona, w tym
przypadku winda wyswietla inna ikone jesli np html zostal zrobiony w
wordzie.
Ponizej zamieszczam klucz regsow gdzie to siedzi, wystarczy to usunac

HKEY_CLASSES_ROOT\htmlfile\ShellEx\IconHandler
HKEY_CLASSES_ROOT\htmfile\ShellEx\IconHandler

chociaz u mnie zamiast htmfile jest FirefoxHTML
wiec musialbys sprawdzic jak to sie nazywa w kluczach
HKEY_CLASSES_ROOT\.htm
HKEY_CLASSES_ROOT\.html