[VISTA] Przewijanie okien - srodkowy klawisz

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 16:02:56 MET DST

Witam!

Ktos mi podpowie jak w tej popierzonej Viscie wylaczy funkcjonalnosc
przewijania zawartosci okna po kliknieciu srodkowym klawiszem myszy?

Mam myche Logitech MX1000 i zawsze mialem (na XP) ustawione tak, ze
klikniecie srodkowego klawisza otwieralo np. w firefoxie link w nowej
karcie.
Teraz w viscie za niec w swiecie nie moge tego zrobic bo vista przejmuje
srodkowe klikniecie na rzecz tego scrollowania. Nie znalazlem miejsca
gdzie to mozna wylaczyc.

Pomozcie bo jestem o krok od pozalowania decyzji o wyborze visty.

RudeBoy