Re: Kerio nie wstaje

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 09:26:38 MET DST

Wojciech "Spook" Sura wrote:

> Hmm, na razie, po ustawieniu, że w przypadku błędów system ma stawiać
> usługę ponownie, Kerio wstaje. Obejrzę sobie logi, gdy nie wstanie -
> może będzie tam coś ciekawego?

Obejrzałem "Podgląd zdarzeń - system" i w zasadzie tylko jedna sucha
informacja:

<cytat>
Usługa Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 weszła w stan zatrzymania.
</cytat>

Po ręcznym odpaleniu usługi:

<cytat>
Do usługi Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 został pomyślnie wysłany kod
sterowania uruchom.
</cytat>

I po chwili:

<cytat>
Usługa Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 weszła w stan uruchomienia.

</cytat>

Jedyne błędy, które się pojawiły, to błędy związane z połączeniem z serwerem
czasu MS, ale bez postawionego firewalla nie działa w ogóle sieć, więc takie
błędy są jak najbardziej zrozumiałe.

Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, co może się gryźć z tym Kerio? Przez dłuższy
czas wszystko chodziło poprawnie, a nic nie instalowałem od tego czasu.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!