Re: Problem z programami

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 22:34:04 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:ev69kt$18cl$1@newsb.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> Akurat jest mu to (przywrócenie plików tmp) potrzebne w tym przypadku
> ...!:-)

Może nie tyle chodzi tu o ich przywrócenie, ile o ich ostateczne
usunięcie, czego ten programik pewnie nie zdążył zrobić. Ale to tylko
gdybanie oczywiście, dlatego też dopisałem wcześniej słówko
"najprawdopodobniej".

> BTW w przypadku zaniku zasilania system powinien sam przywrócić
> "ostatnia działająca
> konfiguracja" ... no i porada jest sprawdzona w praktyce!

Ale to przywraca jedynie pewien fragment rejestru dotyczący sprzętu i
jego konfiguracji, nic więcej. Nie wiem w czym miałoby to pomóc temu
programowi :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/