Problem z sieciami przewodowymi bezprzewodowymi

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 15:48:47 MET DST

Zaczyna już mnie ogaraniac rozpacz.
Najpierw mi karta znikł mi karta bezprzewodowa - no cóż zdarza sie,
ponowne wsadzenie jej pomogło ją znaleźć. Ale już właczyc nie mogę.
TO samo dotknęło siec na innym komputerze, włączyć nie mozna żadnej z
kart bezprzewodowych. A próba wyłączenia karty przewodowej kończy sie
komunikatem:

"w tej chwili nie można wyłaczyc połączenia. Byc może to połączenie
korzysta z jednego lub więcej protokołów nie obsługujących standardu
plug and play lub zostało zainicjowane przez innego użytkownika lub
konto systemowe. "

Tyle tylko że:
Po wyłączeniu swicha pokazuje sie kabel odłączony wiec nikt nie jest
zalogowany do komputera( zęby wykluczyć jaies inne połączenia),
komunikat ten sam. próbowałem już wszystkich metod wyłączenia karty nic.
To samo na pozostałych komputerach. switch nie jest zarządzalny,
konfliktów IP/MAC niema - dwa razy sprawdzałem, adresy sa na sztywno.

Dostaje już naprawde sieczki. WiFi nie działa. Lanów sie nie da wyłaczyc
(tylko dial-up działa poprawnie).
Wirusów nie stwierdzono. Innych szkodników też. Wszędzie tylko jeden
użytkownik. Przecież ostatnio wszystko działało jak był router - teraz
już nigdzie nic nie działa.