Re: Ukryj ikony nieaktywne-strzałka znika

Autor: Błękitna Stal <trilian_at_interia.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 10:01:11 MET DST

> Uruchom edytor rejestru i przejdz do klucza:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> Policies\Explorer

U mnie nie ma klucza Explorer

> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
> Explorer
> Wpisz wartośc DWORD "NoTrayItemsDisplay" = 1 (bez "")

Tak zrobilem, po tym zadaniu wszystkie ikony zniknely, pozostal sam zegar, a
we wlasciwosciach opcja Ukryj ikony nieaktywne nie jest aktywna (nie mozna
nic zmienic).
Wiec ustawilem na 0 i wrocilo wszystko no normy, nie wiem czy to cos pomoze
, zobaczymy po kilku uruchmieniach kompa

Też nie ma TrayNotify

Ogolnie, to dzieki za wskazowki:)
pozdr.