Re: Licencja na Vista a XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 22:04:41 MET DST

"RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
news:ev109a$5sp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> AAno...
>
> Doczytalem juz gdzies na stronach microsoftu... Czyli zeby moc dalej
> pracowac na XP musze slono doplacic do Visty.... szit... no...
>
> Do tego doszedl mi kolejny dylemat jezeli juz brac viste to 32 czy
> 64... ale chyba nie bede swirowal i poprzestane na 32bitowej.

A ja proponuję - szczerze - żebyś najpierw pożyczył od kogoś instalkę
Visty i ją sobie zainstalował testowo. Bo możesz się rozczarować, a
odwrotu nie będzie. Vistę można legalnie używać bez aktywowania nawet
przez kilka miesięcy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/