Windows XP Home - problem z dostępem do grupy roboczej

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 10:21:22 MET DST

Witam,
mam problem z Windowsem XP Home wersja 2002 ze wszystkimi łatami.
Problem dotyczy braku dostępu do otoczenia sieciowego. W firmie są
podłączone do sieci dwa komputery jeden z XP Prof drugi z Home, dotąd
wszystko działało ok ale jakiś tydzień temu przestało działać otoczenie
sieciowe, widać grupę ale nie widać żadnego komputera, oczywiście
przestały również działać wszelkie udostępnienia. Nie mogę połączyć się
z drugim komputerem za pomocą net use, próbowałem odinstalować kartę
sieciową, puścić NetBios przez TCP, sprawdziłem pliki hosts i lmhosts,
wyłączyłem firewalla i antywirusa.
Czy ktoś może podpowiedzieć mi co jeszcze sprawdzić ?

P.S. Do komputerów ma dostęp zdalny a nie uśmiecha mi się jazda 200 km w
jedną stronę.

Dziękuję za pomoc.
pozdrawiam
Tomasz