Can't read file header - po kopiowaniu plików

Autor: <ucho_at_life.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 23:16:59 MET DST

Miałem problemy z Windowsami XP, w pewnym momencie podczas ładowania
systemu pokazywał się ekran ze zrzutem RAMu na dysk i system nie
uruchamiał się. Jako, że miałem ważne dane na tym dysku, uruchomiłem
WIN z innego dysku, żeby uzyskać dostęp do tych plików i móc je
skopiować w bezpieczne miejsce. Uczyniłem to, zainstalowałem nowe okna
lecz niestety podczas otwierania skopiowanych plików pojawiają się
komunikaty typu" Can't read file header" w Irfanie jeśli chodzi o
pliki jpg albo podobne w przypadku plików Corela. Nie wiem co z tym
zrobić - znalazłem w Sieci podobne problemy ludzi z otwieraniem plików
po tego typu kopiowaniu prawdopodobnie jest to jakiś bug w windowsie
ale nie znalazłem jasnej recepty na odzyskanie plików. Czekam na
jakieś pomocne sugenstie ...