AC97 sound effect

Autor: . <a_at_a.org>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 15:52:27 MET DST

W sekcji karaoke=>key można przestawić na +4 do -4, a czy da się jakoś
zmienić ustawienia np w rejestrze żeby rozszerzyć zakres do +8 -8 ? Obecnie
jeśli chcę użyć zwiększonego zakresu to muszę naprzód nagrać przy
odtworzeniu +4 i odtworzyć to nagranie z +4. Wtedy dwa przyspieszenia się
sumują i efekt jest prawidłowy, ale chodi mi o to żeby dało się to uzyskać
bez pośredniczącego nagrywania. Jeśli jest jakieś niezależne oprogramowanie
do obróbki plików wav które pozwala na taki efekt, to może być ale raczej
bezpłatne.