Re: Monitor obciążenia systemu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 00:35:32 MET DST

in news:1883472.D2e7FlgtfB@pc-js.chello.pl , *Jan Stożek* wrote:
> Witam,
> Mam na laptopie Windows xp pro, które generalnie chodzi, jakby
> chciało, a nie mogło. Tzn. czasy reakcji są tragicznie długie,
> aplikacje uruchamiają się bardzo długo itp. Tymczasem wbudowany
> monitor systemu pokazuje, że 90-95% czasu zajmuje proces
> bezczynności, a z 490 MB wbudowanych w laptopa mam wolne 80-120 MB.
> Mam podejrzenie, że przyczyną jest albo współdzielenie plików (mam
> sporą liczbę plików rezydujących na serwerze zaznaczonych jako
> współdzielone, żeby mieć ich kopie off-line), albo nadmierna liczba
> [...]

Jest takie narzedzie Bootvis
http://www.softpedia.com/progDownload/BootVis-Download-3465.html
W zasadzie przydaje się do zlokalizowania problemów przy ładowaniu
systemu, no i po to je mam pod ręką.
Ale również wydaje się, że podczas pracy potrafi pomóc, bo dalej
pokazuje co zjada czas (i to nawet obrazowo).

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)